Oportunitats de beques

26 octubre, 2015

Ens plau informar-vos que amb data 2 d’agost de 2012 l’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR), ha fet pública la “Convocatòria d’ajuts destinats a universitats, centres de recerca i fundacions hospitalàries per a la contractació de personal investigador novell per l’any 2013 (FI-DGR 2013)”.

L’objectiu principal d’aquesta convocatòria és concedit ajuts per contractar a personal investigador novell i promoure així la qualitat en la recerca, tot incorporant-los en grups que desenvolupin un projecte vigent i finançat, de recerca i desenvolupament.

Beneficiaris:

Nova concessió:

Llicenciats, enginyers, arquitectes superiors; que hagin superat 60 ECTS de màster universitari que condueixi al doctorat o que hagin obtingut la suficiència investigadora (DEA, després de 01/01/2010). Graduats que tinguin 300 ECTS (almenys 60 ECTS de màster). Diplomats que tinguin 300 ECTS (almenys 60 ECTS de màster).

En tots els casos, la data de finalització dels estudis de màster ha de ser entre l’1 de gener del 2010 i el 31 de desembre de 2012. Tots hauran d’estar admesos i matriculats al curs (2012-2013) en la fase de recerca d’un doctorat en el moment d’acceptació de l’ajut.

Renovació:

Beneficiaris que han gaudit d’un ajut durant durant l’any 2012 i que encara no hagin gaudit dels 3 anys del programa.

Durada:

L’ajut concedit es destina a finançar la despesa contractual generada durant el període d’un any a temps complert.

Els contractes subvencionats s’han de formalitzar com a molt tard l’15 de gener de 2013.

En relació a les candidatures extracomunitàries, els contractes es poden formalitzar fins a l’1 d’octubre de 2013.

El termini de presentació de propostes: Del 3 al 17 de setembre de 2012

Interessats: deixeu sisplau un missatge al post especificant com compliu els requisits. Eventualment us contactaríem a principi de setembre.