Festivals, events and inclusive urban public spaces in Europe (FESTSPACE)

13 febrer, 2020
2020_02-hera

Varis membres del grup de recerca IdentiCat formen part del projecte de recerca europeu anomenat FESTSPACE. Aquest és un projecte finançat per Humanities in the European Research Area (HERA) en el marc del Joint Research Programm programa “Public Spaces: Culture and Integration in Europe”. FESTSPACE es realitza en col·laboració amb la University of the West of Scotland, la University of Westminster, Dublin Institute of Technology i  la University of Gothenburg.

Aquest projecte se centra en com els festivals i esdeveniments permeten o restringeixen l’accés i l’ús dels espais públics en la mesura que alberguen interaccions i intercanvis entre persones de diferents orígens culturals, ètnics, socioeconòmics a Barcelona, Glasgow, Londres, Dublin i Gothenburg. El projecte també té com a objectiu examinar fins a quin punt la diversitat està integrada en la concepció, organització i desenvolupament de festivals i esdeveniments, així com també vol observar efectes més amplis d’aquesta participació.

Entitat finançadora i codi: Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades, 2019 Proyectos de I+D+i Programación Conjunta Internacional (PCI2019-103745).

Equip d’investigadors de la UOC que formen part d’aquest projecte són: Alba Colombo (IP), Joan Pujolar, Maite Puigdevall, Julie Wilson, Natàlia Cantó, Kamran Khan, Jordi Oliva i Esther Oliver .

Per més informació us recomanem que visioneu el següent vídeo on la IP n’explica més detalls: