Programa i llibre de resums de la Sociolinguistics Summer School 8 (Barcelona, 4-7 juliol 2017)

19 juny, 2017

S’acaba de publicar el programa i el llibre de resums de la Sociolinguistics Summer School 8-COST Action IS1306 New Speakers in a Multilingual Europe Training School, que tindrà lloc a la Facultat de Filologia de la Universitat de Barcelona del 4 al 7 de juliol del 2017, i que està organitzada per la Universitat Oberta de Catalunya, la Xarxa COST sobre nous parlants en una europa multilingüe i el Centre de Recerca en Sociolingüística i Comunicació de la Universitat de Barcelona (CUSC-UB), amb la col·laboració de l’Obra Social de La Caixa i la Societat Catalana de Sociolingüística (SOCS).

L’escola d’estiu s’adreça a estudiants de postgrau i doctorat i a investigadors novells, i en la present edició combina la discussió dels resultats preliminars dels estudiants amb diferents tallers i les ponències plenàries de Monica Heller (University of Toronto), F. Xavier Vila (Universitat de Barcelona), Joan Pujolar (Universitat Oberta de Catalunya) i Robert Lawson (Birmingham City University) (enllaç). Les ponències plenàries són obertes al públic general, us convidem a participar-hi.