Congrés de cloenda de la Xarxa COST

10 octubre, 2017

Els passats 14 i 16 de setembre de 2017 tingué lloc el congrés de cloenda de la Xarxa COST sobre Nous Parlants en l’Europa Multilingüe a la Universitat de Coimbra (Portugal). El congrés anava dedicat a explorar la pertinència dels resultats de la recerca entre professionals de camps diversos: mestres, planificadors lingüístics, polítics, membres d’ONGs, etc. El seu lema era: Newspeakers in a multilingual europe: policies and practices.

Maite Puigdevall hi va contribuir participant en el pànel “New speaker subjectivities: Implications for language policy in Europe and the Americas, liderat per Stuart Dunmore. Joan Pujolar, com a vicepresident de la xarxa, va intervenir en els parlaments d’obertura i de cloenda.A la imatge Bernadette O’Rourke, presidenta de la xarxa, Clara Keating, organitzadora del congrés i professora de lingüística; José Pedro Paiva, degà de la Facultat d’Humanitats; i Miguel Cardina, director del Centro de Estudios Sociais de la mateixa universitat.

(Visited 2 times, 1 visits today)