Sants i memòria cultural d’Europa

27 octubre, 2015

Jonas_Hallgrimsson

El professor visitant Jón Karl Helgason, de la Universitat d’Islàndia, va pronunciar als Estudis d’Arts i Humanitats la conferència “Saints of Poetry in the Context of Invisible Religion and Cultural Memory”.

Els dies 7 i 8 de setembre de 2015, convidat per IdentiCat, el professor Jón Karl Helgason de la Universitat d’Islàndia va pronunciar als Estudis d’Arts i Humanitats la conferència “Saints of Poetry in the Context of Invisible Religion and Cultural Memory” i hi va coordinar un seminari de lectura de textos sobre els “sants culturals” europeus, com a part d’una estada dins del programa Erasmus+. El professor Helgason forma part del projecte Cultural Saints of Europe en el qual col·labora Jaume Subirana.